fredag 4. juli 2014

God Stemning i heimen!

Fredag og en gledens dag, kjære lesere!
Nope, ikke fordi det starter fotball og finale på Tv (jeg kunne ikke brydd meg mindre faktisk). Men noe så enkelt og sært som at vi har internett i bunker´n igjen.
Igår løp jeg innom posten etter jobb, kunne nesten ikke komme dit fort nok faktisk. Hentemelding på mobilen kom tidligere på dagen og jeg trippet. Vel hjemme koblet mannen det opp og jeg satt meg godt til rette i sofaen med macén i fanget. Tror du det virket?
NEI!

Etter et par telefoner frem og tilbake til kundeservice idag konkluderte de med at det måtte være noe feil på linja. En reperatør skulle komme over helga, det var jo tross alt fredag. Hvem tror du ringte meg da jeg var på vei hjem fra jobb idag? Oh yes, reperatøren kunne komme om 10min. Også på en fredagskveld da. DET kaller jeg service det!!!
Telefonkontakten var sort-svidd inni. Lynet hadde jammen gjort sitt:/

Det er tydelig at sommeren og ferie er igang for mange. De siste dagene har jeg hatt besøk av kunder fra fjern og nær som følger butikken min på facebook, instagram eller leser bloggen. 
Tusen takk, for at dere tar dere tid til å komme innom, hilse på og slå av en prat. 



GOD HELG TIL DEG!

klem fra

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!