mandag 28. juli 2014

Det tikker mot høst...

God kveld og ny uke
Da er en ny uke kicket igang, og for mange var dette kanskje første arbeidsdag etter ferien?
For meg ble dette første morgen alene med baran igjen. Mannen er fedig med ferie. Rart hvor fort de gode gamle rutinen forsvinner og må "øves inn igjen". Men vi fikset det bedre enn forventet idag:)
Jeg kjenner jeg er enda mer spent for barnehagestart på minstemor og skolestart for eldstemann. DA må vi tidlig opp da! Skolen her starter kl.08.00. Det blir utfordring å få alle 3 klare til det, siden jeg tenker å levere Marielle samtidig. Jeg har vært kjempeheldig som har kunnet jobbe slik jeg gjør og levere Pernille i bhg etter en koselig morgenstund, i 9-tiden. Men nå blir det andre boller!
Godt at Pernille er kjempeklar for skolestart og Marielle kommer til å like bhg-livet:)

I min bransje gjelder det å ligge et hestehode foran hele tiden. Vi er godt igang med høst, og julen er bestilt. For min del har sommeren vært en god stund i heimen, og jeg planlegger høsten for fult. Siden noen nye godsaker som minnet meg om høst ankom butikken måtte noe være med hjem i posen. 
Høsten er en fantastisk årstid (selvom jeg aller mest liker sommeren). Det beste må være all den innehyggen vi lager: masse puter, deilige pledd, stearinlys overalt og lyng. Gleder meg til å krype opp i sofaen blandt masse puter og et deilig pledd, iførst en kosegenser og tøfler, med et interiørblad og gjerne en kopp kakao. Høstlykke!
Vi er heldige som kan nyte alle de 4 flotte årstidene i Norge. 





Puter: Hvit strikkepute// (beige pute gammel) // Blomstrete med metalleffekt//  Linpute // Metallpute //

Jeg liker så godt miksen av lin, rotting, drivved, strikk og litt glam. Perfekt match!
Dette får jeg med de nye putene mine. En god miks av det enkle, litt mønster og glitter. Den nye puten med blomstermønster i metalleffekt er helt ELSK!
Den kommer også til å bli super til jul, sammen med litt rødt, sølv, lin og granbar. Det er greit å tenke litt lenger enn det nesa rekker også:)

Misforstå meg rett. Jeg nyter sommerdagene og håper varmen varer i lang tid fremover, for vinteren er så lang. Men det å lage litt mer innehygge inne er ikke for tidlig. Kveldene blir mørkere og det er deilig å nyte kvelden inne etter en lang dag ute.

NYT SOLEN!

1 kommentar:

  1. Hehe, kjenner jeg skulle vært i din bransje, jeg er også alltid et hestehode foran alle andre med og bytte årstid i heimen og i hodet:)) Nå er jeg skikkelig klar for høst ツ Gleder meg til og roe ned på farger i heimen, og til nyheter i butikkene - hurraaaa:)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!