lørdag 12. juli 2014

Driftwood table

God Lørdagskveld!
Nok en deilig sommerdag er på hell, og her sitter jeg ute i bare sommertøyet. Herlig!
Middagen idag ble ferske reker fra havna og hvitvin til. Jeg kunne spist og spist og spist. Noe av det beste jeg kan få.
Måtte sommeren vare evig:)

Vi har en enorm pågang på driftwood bord for tiden. I alle varianter og størrelser.
Jeg har til og med solgt mitt eget stuebord til en hyggelig dame som ikke klarte vente:)
Leverandør får mange av variantene inn igjen i uke 29/30 og da kommer det en stor levering til oss også. Juhu!
Det ser ut til at så og si alle bord er bortbestilt og solgt av det vi har tatt inn foreløpig. 
Men leverandør kan skaffe oss flere.

Dersom du er interrissert så send en mail til post@drommeverden.no, enten du har spørsmål eller ønsker å bestille. Du må gjerne også bestille direkte via nettbutikken. Da vil frakt komme i tillegg om du ikke kan hente det selv.
//Driftwood spisebord 160x84cm kr.6999,- HER//
(Kan også skaffes i kvadratisk i 150x150cm)

// Driftwood stuebord 130x70cm kr.5299,- HER //
I tillegg finnes dette i kvadratisk 90x90cm kr.5000,- HER

                                                                                                                                                                      
-Riviera Maison-
På vårt kjøkken har vi noe av det samme bordet, men vårt er 180cm med 2 stk ileggsplater slik at det kan bli 280cm. (kan også bestilles i 180 uten ekstra plater også)
Dette føres også gjennom butikken min.
Til info så er bordet vårt av merke Riviera Maison, men det er ikke de andre driftwood bordene.

Husk at du skal ikke sove bort summarskvelden:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!