fredag 25. juli 2014

Home Sweet Home!

Ingenting slår det å komme inn døren hjemme etter ferie. Borte bra, men hjemme best:)
Nesten 3 uker ferie er over, bare siste helgen igjen. Og den skal vi nyte hjemme.
Vi har stort sett vært på vårt ferie paradis, eller vårt andre hjem som jeg liker å kalle det.
På Oddane Sand camping holder vi fort mye av sommeren. Stranda der er så flott. Og med den utrolige varmen vi har hatt denne sommeren har vi nesten bodd på stranda. Midt i ferien var vi noen dager i Danmark. Alt i alt har vi hatt en SUPER fin sommer. Jeg ønsker meg samme varmen neste år!

Det er bare så synd at det medfører mye utpakking, rydding og klesvask etter en slik ferie. 
Jeg merket på kroppen at jeg har hatt ferie, spant rundt som en duracell her hjemme. Utpakking og flere maskiner med klær gikk unna i en fei. Deretter fikk jeg vasket hele huset. DET var deilig;)
Da kan helgen bare nytes!



Imorgen blir det en tur på jobb for min del. Skal bli godt å komme tilabek til gamle rutiner. Men alikevel få en easy start. Jeg var en tur innom butikken idag for å fikse noen ting. Det er godt det er masse nyheter kommet og på vei, for der var det gått unna mens jeg var på ferie. *Lykke*
Fortsatt en del fine salgsvarer igjen, og noe nytt kom mens jeg var der idag. Gled dere til tiden fremover, og snart høst i butikken. Jeg er klar!!

Sees vi Imorgen kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!