fredag 2. mai 2014

Butikken min!

God fredag!
Nok en fantastisk fredag på jobb idag. Det er veldig stas å se at det sitter kaffe-kunder på terrassen vår, idag var intet unntak. Faktisk var jeg litt misunnelig idag da solen stekte.

Etter stengetid idag tok jeg noen bilder både inne og ute. Som jeg har skrevet før så har jeg en stor terrasse utenfor butikken, det er lettere å se på bildet for de som ikke har vært hos oss. Bygget butikken ligger i skiller seg ut blant bygningene rundt. Jeg synes bygget og butikken går som hånd i hanske, hva mener du?
Flotte Anne Kat kom opp på veggen idag. Nå er det ikke lenge til kakebakeriet åpner!
Hva synes du selv, Anne Kat?
Lovte henne noen bilder siden hun er på vestlandet denne helgen:)

Velkommen inn!
Mine flinke ansatte har laget så fine sommer utsillinger. Gamlebenken er fylt opp med hage/terrasse interiør. Nå er det perfekt å pynte opp ute.
Først når jeg kom hjem og lastet bildene inn på pc´n la jeg merke til at putene matchet skiltene til Anne Kat. Moro:) Jeg gleder meg til å stæsje opp ute. Mannen skal få ut rottingsofaen vår, kan nesten ikke vente. Ja, det har tatt sin tid. Men sånn er det å være rallyenke:)
(vanskelig å ta bilde siden det er så mye varer bak)
Please buksene har kommet på plass i butikken idag. En del har flydd ut, men fortsatt litt størrelser igjen. Litt annet nytt har også kommet på plass og nye antrekk på dukkene og utstillinger har kommet opp. Jeg digger dette antrekket! Jeg har samme dressjakke i gullfarget og den har jeg brukt kjempemasse. Behagelig stoff, stretch og fasong. Skjørtet med dyremønster må nok i posen neste gang.
Dressjakke// skjørt// toppen kan bestilles per mail.
       

Og nye skjerf er kommet!:)

Da gjenstår en ting:

Ny denne første helgen i mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!