tirsdag 6. mai 2014

En evig runddans!

Hei og hopp!
Da var kvelden her igjen. Idag var det ekstra godt å sette rompa nedpå sofaen. Planen var å ta en løpetur med joggevogna tidligere idag, men det har regnet non stop idag. Jeg har ny vogn, men fortsatt ikke surret meg til å kjøpe regntrekk. Det må jeg huske å gjøre! 
Da ble det en spinning time istedet ikveld, så nå sitter jeg med bena høyt:)
Tross i regnværsdag og fri med veslemor har jeg ikke ligget på latsiden. Kreativiteten min begynner nå sakte men sikkert å komme tilbake etter en litt treg vår. Med altfor mye kontorarbeid og annen jobb med butikken har jeg ikke hatt tid til hjemmet vårt. 
Jeg fikk en kickstart på uken med ommøblering i butikken igår så da fortsatte hodet og kværne da jeg kom hjem. Helt siden jul har jeg ikke vært helt 100% fornøyd med stuen vår. Jeg har likt den store sittegruppen med sofaene og stolene, men TV´n var plassert helt feil. Og ja, vi ser en del på TV på kvelden så den må være plassert riktig.
Jeg synes også at sofaene skygget for mye for de flotte, store vinduene våre. Altfor mye lys ble holdt ute og jeg var redd for at sofaene ble solbleket nå fremover. Så da var det bare å slippe kreativiten løs. Jeg fant ut at sofaene måtte vekk fra vinduene, og tenkte at de gjorde seg fint i kroken. Etter å ha dyttet rundt på alle møblene og testet ut det meste kom jeg frem til en super løsning!
Kroken med sofaene ble skikkelig cosy.
Jeg ELSKER kombinasjonen fint og røft. Alle møblene våre er i linstoff, helt fantastisk base og kombinere med det meste av tekstiler, farger og treverk. Basen i stuen er lin, hvitt, saueskinn, sølv og drivved. Akkurat nå har jeg tilsatt litt detaljer i fargen sjøgrønn som er årets farge.
Nå som vi strekker oss mot sommer skal jeg tilsette en farge til. 
Ser det allerede for meg:)
Det er perfekt å ha møbler som kan flyttes rundt, da blir man ikke så fort lei. Vi tegnet en kvadratisk stue med mange vinduer i den ene delen. Det gir meg mange muligheter.
Altså en evig runddans!
Produktliste:
Alle møbler (unntatt hvit skjenk), gulvteppe, puter, stige, tekstiler og interiør fra Drømmeverden.

Nyt kvelden!
Jeg er klar for Grey´s og en kopp med noe varmt.

1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!