mandag 12. mai 2014

Little Miss Hampton

God Mandag!
Jeg elsker å kikke igang uken med en treningsøkt, og denne uken ble det intet unntak. 
Det gir en super start på dagen og ikke minst uken. 
Dagen på jobb bare fløy av sted som vanlig. Ut med alle helgens bestillinger i nettbutikken, rydde etter en hektisk helg, pakke ut varer og style. 
Jeg må bare vise dere noen fine klær Pernille fikk til bursdagen sin.
 De er fra Kappahl sin nye serie Hampton Republic. Endelig noe annet enn rosa og søtt i skuffene.
Jeg elsker den maritime looken!
Imorgen skal jeg vise noen fine interiør-nyheter som kom i ettermiddag.
Nå får jeg svinge meg rundt her, fikse og style litt. Imorgen skal vi ha prinsesse bursdag med venninner av Pernille her, det blir koselig.

Nyt kvelden du fine leser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!