søndag 18. mai 2014

Dagen derpå!

For en deilig søndag vi har hatt!
Solen har skint om kapp med stillheten, det føles som om hele Norge tar det easy peasy idag. Så utrolig deilig med en fridag etter 17.mai, slik burde det være hvert år. 
Har du hatt en fin søndag?
     
Idag startet vi dagen nesten en time senere enn vanlig. Tydelig at minstejenta også trengte å lade litt lenger. Jeg og Marielle stod opp før de andre og jeg slengte sammen en brød-deig. 
Tenk å stå opp til nybakt brød og deilig pålegg?
Snakk om å sanke husmorpoeng. *klapp på skulderen*
Vi har tilbrakt hele dagen ute. 
Her hjemme har vi hatt en liten dugnad, hva skal jeg vise dere snart. 
Da var det bare å sette igang vaffelpressa, smakte godt for liten og stor ute på terrassen.
Avsluttet denne fine utedagen med en deilig løpetur i bare t-skjorte. Deilig å slippe masse klær, sommeren er fantastisk.
Hurra for deilig sommervær!

Imorgen er det mandag igjen, jeg er så klar for en ny uke. 
Ta vare på mandagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!