torsdag 15. mai 2014

Sunshine!

Det nærmer seg 17.mai, er du klar?
Jeg er ofte ute i siste liten med å ordne klærne våre og forberede. Alt er klart i hodet mitt og på lister, men jeg liker å gjøre alt dagen/kvelden før. Men ikke i år!
Kanskje jeg begynner å bli voksen? 
Idag har jeg lagt frem alle klærne for den store dagen, funnet frem flagg/trompeter/vifter, handlet inn mat, blomster og organisert det jeg kan. Så deilig følelse det er!
Deilig å våkne til sol idag. 
Vesla finner jakke og lue så fort hun blir sluppet ut i hallen, hun elsker å være ute.
Typisk at gråværet og regn skulle komme akkurat når vi var klare for tur med joggevogna idag. Sta som jeg er lot jeg meg ikke stoppe av den grunn. Faktisk er det deilig å løpe i duskeregn. For en herlig lukt det blir ute, og luften blir så frisk. 
Jeg elsker denne fargerike singleten, samme som kjolen jeg viste igår. Fargene og bomullskvaliteten er fantastisk. Sammen med Please Jeans shorts blir det perfekt til sommeren!

Singlet finnes i nettbutikken HER , Please shorts HER, kilehæl sandal HER
 Endelig er mannen hjemme i heimen igjen.
Da er vi snart klare for helg. En arbeidsdag igjen for min del. Fredag er den beste dagen i uken på jobb. Og imorgen tror jeg jammen meg det kommer masse deilige varer igjen. Lykke!

Nyt fredagen kjære lesere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!