mandag 19. mai 2014

Nyheter på plass!

Oh Happy Day!

Har starten på uken vært fin?
Jeg hadde en tregere start på uken enn vanlig. Et eller annet gjorde at klokken fløy mye fortere denne morgenen enn vanlig. Jeg klarte nesten ikke henge med. 
Deretter fløy mandagen bare avsted på jobb. Innimellom kunder fikk jeg fikset noen få ting, men ikke på langnær så mye som stod på min to-do liste. Godt det er en ny dag imorgen!
Masse fine nyheter og populære basisvarer fra Riviera Maison er endelig på lager igjen. Ingenting kan måle seg med Riviera Maison, min absolutte favoritt. God kvalitet til en grei pris. Varene er alltid i fine farger, utførelse og klassiske. Utrolig stolt at Drømmeverden er forhandler!
Finnes allerede her

Imorgen står det styling på kalenderen her hjemme, nyheter skal opp og frem.
Vi blogges!


1 kommentar:

  1. Så kjekt med litt nyheter:))
    Må ta en titt innom nettbutikken snart tror jeg...
    Har jo et nytt kjøkken på gang, trenger litt nytt da ♥

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!