lørdag 24. mai 2014

Graphic chic!

God lørdagskveld!
Jeg slepte meg akkurat inn døren her etter en hel dag ute. Nå er det en liten pit-stop på sofaen før det er kvelden. Som jeg har kost meg ute idag! Flere som har kost seg på denne deilige sommerdagen?
Dagen startet med en tur på plantasjen og noen ærender. Jeg har handlet inn til vårt første blomsterbed. Det skal bli stas å få det på plass imorgen. Dette huset er det andre huset vi bygger og det vanskeligste med husbygging er hagen. Den er som et blank lerret. Ønsker meg grønne fingre og en dose hage forståelse:)
// Filippa-kjole- Drømmeverden//

Kanskje noen er ute å lufter finstasen ikveld, eller skal i den nærmeste fremtiden?
Jeg tok noen bilder av fine Tonje i denne lekre kjolen, black & white. Den er så lekker!
Stilig mønster, bling-bling detaljer og tungt stoff som faller pent.   
Jeg måtte smile litt av livet jeg lever idag. 
Med to små i hus, betyr det også to små sjefer som "bestemmer over din tid". Man har egntid etter kl.20 for da er de små sjefene i seng. Er du heldig får du nyte et måltid i 2minutter før en av de trenger assistanse. Skal du på do er det ikke sikkert du får gå alene. Lørdagskveldene er ikke det de en gang var. Ikveld ble det en løpetur etterfulgt av hagearbeid. En stor kontrast til livet for 10år siden.
Men som jeg stortrives med et hurra-meg-rundt liv med to små og en stor:)
Og søndagene er ikke som de var før heller.... gudskjelov for det!

Til de av dere som nyter en kveld i sus og dus: enjoy the night!

Her i heimen er det klart for lalletid, det skal bli godt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!