søndag 22. juni 2014

Dinner For Two

God Søndagsmorgen!
Siste dagen i helgen og den bør nytes. Jeg elsker fredager. Da ligger helgen foran oss og helgen virker så lang. Men plutselig er det søndag og helgen er snart over.
Deilig med helg, men ok å starte arbeidsuken igjen også. Gleder meg til å komme på jobb igjen!

Igår ble det en middag for to på meg og mannen. Storesnupp er på overnatting hos venninne for første gang, tenk deg så spennende. Husker hvor stas det var selv:)
Det var utrolig deilig å legge lillegull og nyte maten i fred og ro. For enhver småbarnsforledre vet hvor livlig det kan være ved bordet til vanlig. Jeg tar meg i å kaste i meg maten og få det overtsått. Før lillegull begynner å kaste mat og storegull drøyer tiden med å småspise i sakte tempo. Nei, hverdager er det nok av. Det var på høy tid med en rolig middag, god mat og vin i glasset.
Kan ikke huske sist…

Må tipse dere om et tilbehør jeg laget igår til biffen!
Hvitløksfreste brekkbønner:
Fres olje og grovhakket hvitløk i pannen. Når det er skikkelig varmt og lukter deilig hvitløk legger du brekkbønnene oppi. Vend de i oljen et par minutter.
Ikke kast hvitløksbitene, de er supergode å spise til! (roasted garlic nesten)

Bruk søndagen til å lade opp for en ny fin uke!


1 kommentar:

  1. Så koselig ツ
    Slike kvelder er gull verdt!!

    Hørtes veldig godt ut med tilbehøret ツ

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!