torsdag 5. juni 2014

Litt Glam i hverdag!

Hei Torsdagkveld!
Siste dagen før vi kan skrive helg, og denne gangen er det igjen langhelg. Skal bli deilig med pinse og fri med mine kjære. Skal du gjøre noe spennende i pinsen?
Vel, det er svært lite glam i min hverdag. Den består stort sett av rydding, oppvask, klesvask, og bleieskift. På jobb er det mye papirarbeid, fikse ting, vasking, PAPPESKER og pakking av varer. Helt perfekt i mine øyne:)
Men som mange av dere har fått med dere her inne så ELSKER jeg bling bling og det lille ekstra. Enten det er klær med den ekstra lille touchen eller interiør. Jeg elsker å blande grove tekstiler, drivved og rotting sammen med sølv, glass og bling bling! Det røffe møter det fine. Det vil veie opp for og utfylle hverandre. Akkurat som kjærlighet!

            


Jeg liker så godt kombinasjonen jeg har på kjøkkenet nå. Det røffe og grove bordet fra Riviera Maison (kan bestilles i Drømmeverden) sammen med alle de fine detaljene i sølv på bordet. I hjemmet vårt kjører jeg en fargeskala som er ganske dus og går i skalaen hvit, lin, lysegrått. Dette gir meg en fin mulighet til å bytte ut noen puter og detaljer for å skape et "nytt interiør".
En ny pute med sølv paljetter har fått plass i diningsofaen sammen med de mørkerosa putene som er en sommerfavoritt hos meg. Puten finnes her.
Så du den store fine lykta? Ikke bare er den fin å se på, men den er så brukervennlig også. Den er i rustfritt stål og kan brukes i all slags vær. Min skal ut etterhvert, det er helt sikkert. Tro den skal få pryde utesalongen vår, eller kanskje inngangspartiet. Planen var å ta den ut idag, men når det øser ned så fristet det lite. Da får den pryde bordet inne litt til:)
Lykten finnes her


           

Rosa puter her 
Champagne kjøler her

Jeg får vie litt tid til mannen som har kommet hjem etter endt arbeidsuke borte. Han serverte meg akkurat et glass med rødt, DET kaller jeg litt glam i hverdagen det!
Imorgen er det siste arbeidsdag før pinsehelg. Gleder meg!

Imorgen stikker jeg innom med noen fine outfit bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!