søndag 15. juni 2014

Moteshow!

          

God Søndag i solen!
Vel blåst sommerstart i butikken denne helgen. Igår var det moteshow for flere butikker i Åmot. Og selvfølgelig var vi med. Jeg fikk ikke sett showet selv siden jeg jobbet i butikken. Da er det deilig å få en venninne til å ta bilder for meg. Takk for det vennen!
Modellene som gikk for meg var så FLINKE. Blir så stolt og glad jeg:)
Etter showet fikk jeg også se video, her var det smil, latter, slengkyss og high five. Supert!
Enkelt, lekent og naturlig. 
Rett etter avsluttet jobbhelg for vi avsted på sommerfest. Godt å få danset, ledd og vært med venner. Jeg er støl i magen idag, herregud for en herlig gjeng. Lo så jeg grein!

Skjørtet Renate viser her er så vakkert! Legg merke til de vakre detaljene. Finnes HER
       

           
//Kimono kjole Her//

           
//Gracia bukse Her, Carissa blondetopp  Her//
           
//Filippa kjole her//
           
//Corall shorts her//
//Please shorts Her//

//Bluse her //

//Sunshine kjole her//

Nyt denne vakre søndagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!