fredag 27. juni 2014

Hei Fredag og helg!
Vi har ringet helgen inn med hjemmelaget italiensk pizza og rødvin. Denne gangen etter at begge barna var i seng. Deilig å smake på maten, nyte og bruke god tid. Med masse tente lys kunne ikke kvelden vært bedre.
♥ 

FOR et uvær vi hadde igår. Det gikk fra deilig sol til plaskeregn på kort tid. Jeg og barna kom oss nesten hjem før regnet slo til. En kort tid ut av bilen og jeg var klissvåt. Deretter kom tordenværet. Jeg liker ikke lyn og torden, men må holde masken ovenfor de små. Igår buldret det så fælt at huset ristet. Fysj! Desverre ser det ut til at modemet vårt har tatt kvelde, til tross for at jeg tok ut kontakten da jeg kom hjem. De tåler jo ingenting! Flere som mistet modemet i uværet?

          

Planene våre ble skrinlagt denne helgen grunnet været. Egentlig godt å være hjemme uten planer også, vi får se hva morgendagen bringer. En ting er ihvertfall sikkert, et vennepar kommer på middag til oss. Gleder meg! Gjenstår bare å finne ut hva vi skal servere. 
Noen som har forslag?

God helg!


1 kommentar:

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!