mandag 16. juni 2014

Sommerbliss, Romantikk og bryllupsdag!

Love is in the air!
Sommer, sol og romantikk. Er ikke det ganske typisk sommer?
Lørdag var vi på hagefest hos venner med en herlig vennegjeng. Slike kvelder lever man lenge på. Nydelig grillmat, godt drikke, høy musikk, par-lek og latter ut i de sene nattetimer. Herlig! Med det flotte sommerværet vi har hatt den siste tiden nå så falt valget på en romantisk sommerkjole, og blomsterkans i håret for min del. Kjolen er av merket By TiMo som er mitt store favoritt merke i butikken min. Norsk design på sitt beste!
Kjolen er florlett med blonder og et lite slep bak. Denne bestilte jeg til meg da jeg var på innkjøp for snart 1år siden. Tanken var å bruke den på "dagen-før" i bryllupet vårt, men det er utsatt på ubestemt tid. Så da måtte den få lufte seg litt på lørdag




-PEACE & LOVE-
♥Romantic Dress♥ 
//Finnes Her//

Idag er det 1år siden jeg var forlover for min venninne. De overrasket alle i sin datters dåp. 
Hurra for kjærligheten!
Gratulerer V & V

klem

1 kommentar:

  1. Den var virkelig fin den kjole.
    Så nydelig du var.
    Klem fra Lonni

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!