tirsdag 24. juni 2014

Nå bor jeg her!

Da er det offisielt og jeg har flyttet.
Sommeren er godt igang og forhåpentligvis er den med oss i lang tid fremover. Jeg tilbringer det jeg kan av ledig tid og mulighet her ute.

Det finnes nesten ikke noe bedre enn å traske ut på terrassen barbeint og med kaffekoppen i hånden. En tidlig morgen med solen som varmer. Er dere med meg?
Desverre er ikke denne idyllen hverdagslig her i huset, spesielt ikke på hverdager. Da er tiden knapp, rutinene inne og de to små følger hakk i hæl. Men så fort jeg har fri eller det er helg ønsker jeg å starte dagen utendørs, om det så bare er 5minutter.

På fine dager som idag bruker jeg mesteparten av tiden utendørs. Kroken vi har under tak er gull verdt. Deilig sofa med puter, pledd, lykter og god stemning. Det er skygge her på dagtid, noe som kan være deilig på veldig varme dager. Kveldene sitter jeg gjerne her med pledd, tente lys, tekoppen og pc/magasin.



    

Menton Fat-Riviera Maison, Lanterne i rustrfrittstål- //Alt fra Drømmeverden//

Idag har jeg hatt fri sammen med veslegull. Hun har fått vaksine og jeg liker ikke se de små lide. Hun hylskrek, men det gikk fort over. Krysser fingrene for at hun ikke får noen plager i etterkant. *krysse fingrene* 
Imorgen er det jobb igjen og jeg gleder meg! Tenk så heldig jeg er som får gå på jobb til en jobb jeg elsker. Det føles så godt:)

Jeg skriver litt på et innlegg om hvordan det egentlig er å drive for seg selv, på godt og vondt. Kan det være noe dere vil lese?

Klem fra uteplassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!