onsdag 11. juni 2014

Helt ute å kjøre!

God LilleLørdag!
Flere enn meg som er helt ute å kjøre?
Nei, jeg er ikke full. Men det å starte en uke på en tirsdag ble bare helt feil for meg. Vi nærmer oss slutten på uken allerede imorgen, det passer dårlig når man såvidt har hodet over vann.
En hektisk helg nærmer seg for min del. Allerede imorgen starter Sommerstart i Åmot. Det vil si gode tilbud i butikkene, lengre åpningstid og diverse happenings. Moro!
Endelig begynner kjøkkenet å bli komplett. Kjøkkenøya har manglet barstoler, men jeg har ikke villet kjøpe noen før jeg virkelig fant noen jeg likte. Gjett om jeg har nå!
Ikke bare er den en fryd for øyet, men den er helt fantastisk å sitte på. Jeg har flere kvelder nå sittet på den og jobbet på mac`en. En ny spise- og arbeids-plass med andre ord.



         
Barstolen finnes her. Det er også kommet lik spisestuestol til butikken. Den har lengre rygg og kortere ben, ellers lik. Kan sees her. De står på min ønskeliste. *ønske seg*
Diningsofaen jeg har på kjøkkenet er nå igjen på lager. Alle møblene er i samme serie.

Håper å se DEG innom denne helgen. 
Ikke nok med at butikken bugner av masse flott av klær og interiør, men Anne Kat har bakt en helt nydelig gulrotkake. Den anbefales!
Og vi har sommermeny i kaffebaren. Alt fra iskaffe, Frappe og vår egen iskremkaffe. Nam!
Nyt kvelden videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!