mandag 23. juni 2014

Riviera Maison Store Amsterdam













Å, du kan tro dette var en flott butikk!
Jeg måtte en tur innom Riviera Maison Concept Store i Amsterdam, og den stod til forventningene.
Masse inspirasjon og flotte utsillinger. 

Deilig å være på jobb igjen. Godt å være på tur, men nesten bedre å kommer hjem. Det er alltid en del å ta tak i etter man har vært borte noen dager. Jeg har hatt en super-effektiv og fin dag og det liker jeg. Det gir en god start på uken:)

Jeg er så lettet over at barnehage er rett rundt hjørnet for minstegullet. Hun har fått plass i en bhg rett ved jobben min og på veien for å hente eldstemann på SFO. I utgangspunktet fikk vi plass i andre enden av kommunen noe jeg er veldig veldig glad for at ordnet seg. Jeg hadde ikke fått hentet begge to innen tiden. Før helgen fikk vi oppstartsdato og det passet perfekt ift ferie og start på SFO. Endelig kan jeg jobbe det jeg behøver for å få unna alt. Det skal bli deilig. 
Da blri det slutt på lange arbeidskvelder hjemme!:)
Lyktet over er nå min nye favoritt fra RM. Den gir et så utrolig nydelig lys, også kan man fylle den med blomster også. Jeg har den i butikken HER.

Hurra for mandag og ny uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!