torsdag 12. juni 2014

Throwback Thursday!

God Torsdagskveld!
Da er vi igang med sommerstart i butikken. Masse folk og liv, slikt kan man like. Gleder meg allerede til en lang dag på jobb imorgen. For de som ikke har fått det med seg så har vi Ta 3 betal for 2 på klær og sko i butikken denne helgen.
DET kan være verdt å få med seg:)

Idag var det sommeravslutning i barnehagen for snart skolefrøkna mi..
Vi skal forlate det trygge og bevege oss ut i det ukjente. Spennende og skummelt på en gang!
Vemodig for mammaen når hun fikk dikt og rose. Hun var stolt som en hane.

Tenk om en uke reiser jeg til Nederland. Besøk hos Rivera Maison sitt showroom venter. Der skal jeg kjøpe inn høst og jul. Det er nesten litt sånn klype seg i armen følelse. Jeg har i flere år elsket julekolleksjonen til R.M. Ingen over og ingen ved siden av. I år blir det å finne i Drømmeverden. Ja, det er rett og slett Drømmeverden det!
Jeg mimrer og slenger med noen bilder fra turen jeg hadde ned i November, kjøpte inn vår og sommer. 






Min favoritt innen interiør er Rivera Maison!
Hvilken er din favoritt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!