tirsdag 22. april 2014

Planleggingsdag

God kveld kjære leser!
Nok en dag med nydelig vær idag. Jeg kjenner det kiler i magen og jeg bobler nesten over av energi. På denne tiden av året er det så mye jeg har lyst til å gjøre og ta tak i. For tiden er det terrassen og hagen som står i hodet på meg. Planlegger, tegner og leter etter ideer. 
Flere som kjenner at energi nivået øker?

En dag hjemme med to energiske småjenter tar på!
Ihvertfall når dagen starter brått kl.06 (!) og det går i ett helt til kvelden. Da var det deilig å samle tankene under en treningsøkt og avslutte dagen i boblekaret.
Siden det har vært planleggingsdag i bhg idag ble det hjemmedag og koselig lunsjbesøk av venninne med sine to små. Nå er jeg mer enn klar til å komme meg tilbake til jobb imorgen!
Spennende uke i vente.

Allerede lillelørdag imorgen jo!:)
Denne uken kommer ihvertfall til å fly.

1 kommentar:

  1. Fantastisk bad du har:)
    Ha en fin dag
    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!