søndag 20. april 2014

Ferie på alle plan

God kveld!
Håper du har hatt en fin påske?
Vi har kost oss maks på fjellet. Tenk å være så heldig med påskeværet da dere.
Uttrykket "skikkelig påskevær" har vel aldri vært mer riktig enn denne påsken?!
Med små barn på påsketur hører "jakten på påske-eggene" med. Og hva skulle man gjort uten en storesøster? Pernille var meget ivrig etter å finne påske-egg, både til seg selv og lillesøster. 
Etter å ha funnet egg til seg og lillesøster forsatte hun jakten, det kunne jo hende hun fant flere egg..
Gøy hvordan hun så spor i snøen som hun mente var påskeharen sine:)
Jeg har nytt godt av en skikkelig ferie!
Det har vært deilig å være sammen med mine tre gull, grillet ute, sittet i solen, gått turer, slalom, god mat, drikke og familietid. På kvelden har jeg vært helt slått ut etter en hel dag ute, vi la oss kort tid etter barna. Dermed ble det en liten ferie fra bloggen, mail, facebook og instagram. Herremin så godt det har vært. Ingenting man må sjekke, oppdatere, eller MÅ gjøre. 
Nå er batteriene ladet for full!
Jeg er så klar for åpning av kakebakeri i butikken min, oppdatere nettbutikken, handle mer varer, style om butikken og ikke minst blogge for dere! Ja, for bloggen har vært savnet kjenner jeg.
Har påsken din vært fin?

Nyt siste fridag før det er på´n igjen.

Nå er jeg skikkelig på overtid her, på tide å finne loppekassa. 
-Hjem kjære hjem-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!