fredag 11. april 2014

JUMP for joy!

Da er tiden inne for å ønske dere god helg!
Fredagskvelden er her igjen og helgen ligger foran oss. 
Deilig!
Med det deilige vårværet vi har hatt idag så er det bare å hoppe av lykke.
Det har vært en så fin dag på jobb idag. Solen har skint om kapp med blide kunder. Fredager er flott på jobb, en av mine favorittdager. Folk har litt bedre tid enn ellers og smilet sitter litt løsere hos folk. Det skaper god stemning:)
Var ikke denne genseren stilig?
Ikke bare er den i min favorittfarge corall, men jeg liker så godt den flotte ryggen. 
Corallfarget genser byTimo// Grått skjørt// Snakeprint Ballerina

Det blir veldig mye jobbing for tiden. Både butikken og nettbutikken vokser og det gir naturlig nok mer jobb. Men det er jo så MORO:) 
Ja, for når januar og februar viser 100% økning så er det lov til å være fornøyd!
Da er det moro å få tilbake regnskapet for 1.termin. 

Det skjer også noe veldig spennende med butikken akkurat nå. Jeg har en hemmelighet som jeg tenker å dele med dere på søndag. 
Spent? Dette blir så moro det!

Tusen takk til alle Drømmeverdens kunder både i butikk og på nett, 
uten dere hadde ikke dette vært mulig!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!