mandag 14. april 2014

Siste innspurt!

God mandag!
Jeg må bare innom dere for å ønske alle en kjempefin mandag. 
Tusen tusen takk for alle delinger, lykkeønskninger og sms ang innlegget mitt igår. Dere er så søte og snille:)
Både jeg og Anne Kat er i ekstase og har gått med et bredt smil om munnen i lang tid, helt sprekkeferdige. Endelig er hemmeligheten ute. 
Da hjelper det STORT at dere liker og synes dette var helt tipp topp tommel opp.
For dette blir bra!
Endelig får Åmot sentrum det møtestedet alle etterspør.

Solen skinner og jeg er klar for å åpne dørene for dere kunder. 
Idag falt valget på litt farger. Det er sol og påske jo.
Genser her og silkebukse her.

Ta vare på denne flotte mandagen!
Uansett om du er på jobb, hjemme, fjellet, byen eller i utlandet.

2 kommentarer:

  1. Supernice bukser! Hvor har du kjøpt de? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Buksen er fra Drømmeverden:)
      Link her:http://drommeverden.no/produkt/bukser-shorts/blomstrete-silkebukse

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!