tirsdag 15. april 2014

Dugnad

Titter fort innom igjen jeg:)
Håper dere har hatt en fantastisk tirsdag før påske? Eller kanskje du allerede har startet påskeferien?

Jeg er alene hjemme uten barn og det er nesten mer slitsomt enn å ha de hjemme.
Alene hjemme betyr mange flere arbeidstimer enn ellers og det merkes ikveld.
Etter stengetid i butikken idag har vi hatt dugnad. 
Vi er godt igang med å "pusse opp" terrassen og få den fin til bakeriet åpner. Det er stadig ting å få unna så det er bare å brette opp ermene. Godt man ikke vet arbeidsmengden før man starter et nytt prosjekt!
Hadde jeg visst slike ting før jeg hopper i det hadde jeg hverken hatt butikk eller nybygget hus. Når man ikke vet så hopper man i det med begge bena og godt mot:)
Den store terrassen utenfor butikken kommer til å bli enda finere enn den er idag, og det gledes:)
Vi håper å skape et nytt samlingspunkt i sentrum.

Etter noen lange dager nå så skal det bli deilig med påskeferie, men først en dag til på jobb.
Har du hjemme-påske eller farter gjennom Åmot på vei til Haglebu eller Eggedalsfjellet så stopp gjerne innom imorgen. Vi har deilige kaker fra Anne Kat, kaffe og masse nyheter både på interiør og klær.

Vi Blogges kjære leser:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!