onsdag 2. april 2014

Snart er tiden inne..

...for Sommergarderobe!
Etter å ha vært i sydligere strøk, var det litt stusselig å komme hjem til buksevær. Det er deilig at solen skinner og varmer ganske bra. Men nå er jeg skikkelig klar for sommer.
Tenk så deilig det er å fyke ut døren i bare shorts og t-shirt, eller en liten sommerkjole.
*Drømme*
                             
Corall  shorts // TiMo blondegenser
 

Butikken er full av lekre plagg og interiør nå. Jeg kom hjem til masse nyheter, så deilig!
Vi har fått enn en superfin shorts. Den har så fin passform, og det synes jeg ofte er mangelvare.
Begge fargene skal inn i min sommergarderobe:)
 
                               
 Khaki shorts // Silo bluse

Sandaler med korkhæl er så tøft!
Disse kan slenges med i kofferten og brukes til så mye...kjoler, shorts, skjørt, bukse. Eller sleng de over skulderen mens du trasker bortover en hvit strand...
Sandaler fra Debbie shoes.
 
Jeg fikk stylet med nye farger og laget litt tidlig sommer hjemme i går. Det ble så delikat, om det er lov å være fornøyd selv!?
Bilder kommer for de jeg tok i går ble for mørke, men fikk knipset noe nye i dag tidlig før jeg føk avgårde på jobb.
 
Nå er "lunsjen" over og jeg må jobbe litt igjen! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!