fredag 25. april 2014

Olga stakk av sammen med mannen!

Hei fra stuekroken!
Og der gikk luften ut av meg, og jeg dumpet ned i sofaen. 
Etter en lang dag på jobb med mye å gjøre var det deilig og komme hjem til et "messy" hjem. Mann og barn har vært alene hjemme (som vanlig på fredager) og da er det litt å ta tak i:) 
Jeg klarer ikke sette meg ned og ta helgen om det ikke er ryddig og koselig rundt meg. Uansett hvor sliten jeg er må jeg rydde og fikse opp. 
Flere som meg?
En runde med støvsugeren, ut/inn av oppvaskmaskin, vaske kjøkkenbenker, sette på klesvask og rydde x antall klær og leker. Da er det ekstra deilig å tenne masse lys, dumpe ned i sofaen og sette på gullrekka. 
Skikkelig fredagsfølelse!:)
Mannen har forduftet fra redet sammen med a Olga. (les: rallybilen)
Imorgen skal han kjøre bakkebilløp i Vikersundbakken. Kanskje flere av dere skal opp og se i helgen?
Jeg får ikke sett imorgen, men skal opp på søndag. 
Krysser fingrene for at a Olga fortsatt er i full driv da! 
          


Imorgen er det olabilløp i sentrum og masse deilige kaker i vår kaffebar fra Anne Kat. 
Håper å se deg og dine imorgen!?

Hva er fredagsfølelse for deg?

Også må jeg bare vise dere da:)
Hovedsponsor for a Olga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!