mandag 7. april 2014

Zic Zac

Håper uken har startet bra?
Jeg stod opp tidlig og startet dagen med en treningsøkt, svette skikkelig igang uken. Deretter ble det en skikkelig effektiv arbeidsdag. Elsker å gå hjem fra jobb og føle at dagen har vært effektiv, hyggelig og produktiv!
Husker dere jeg nevnte at det skulle ryddes og kastes på lørdag, med hjelp fra en gjeng unggutter. Vel, kort fortalt så kom aldri de så idag tok jeg saken i egne hender. Bokstavelig talt!
Vi har idag bært, kastet, ryddet og sjauet. Jeg har noen spennende prosjekter og ideer på gang i butikken så da er det bare å stå på. Og jeg har sagt det før: skal man ha noe gjort må man gjøre det selv!
Fy så sliten jeg var da dagen var over, kjente meg helt tom...nesten så jeg gikk i zic zac.
Apropo zic zac. 
Moro at dere også likte denne puten, min nye favoritt på kjøkkenet. Ingen tvil om at slike puter er skikkelig i vinden for tiden. Det skjønner jeg godt for de liver sånn opp en ellers så basic putesamling.
Ekstra moro synes jeg det var å se at en annen interiørblogger har stylet sin spisestue idag veldig likt som min. Bl.a med zic zac pute, mørkeblått, dobbel etasjefat og dekkebrikker. Min visjon med bloggen er jo å inspirere andre, så dette var gøy!
Vi er godt igang med å style og lage litt ekstra ute på terrassen utenfor butikken. Allerede i noen uker nå har bordene vært flittig brukt, koselig å ha kaffegjester. Enda flere sittegrupper, bord og stoler settes opp nå utover. Alle skal få en plass:)
Til kaffen kan du nyte deilig bakst fra Anne Kat. Hun er fortsatt med i Hele Norge Baker, nå er det kun 5(!) stykker igjen, og hun gjør det så bra. Spennende!
Nå skal jeg hente meg en kopp tea og fortsette kveldsjobbingen.

Nyt kvelden:)

4 kommentarer:

  1. Hvor er kjøkken"benken" fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er fra Drømmeverden, butikken min. Mulighet for å kjøpe den om man ønsker:)

      Slett
  2. Hei. Så utroligt fint du har det! Dette er den stiltypen som vi har bestemt at vi vil ha i huset som vi bygger:) Sjekk ut bloggen vår villahavbris.blogg.no og følg med underveis, kanskje du kan komme med noen gode tips til oss:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! Håper jeg kan inspirere:)
      Bygging er gøy, men litt av en prosess. Bare å spørre om jeg kan bidra med noe:)

      Slett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!