lørdag 26. april 2014

Skal du gifte deg?

God lørdagskveld!

FOR en dag det har vært idag!
Åpningen av terrassen utenfor butikken idag og kake-kalasset til Anne Kat ble skikkelig suksess. Fra åpning til stenging idag har det det vært full rulle og til tider litt for hektisk. Vi trenger å kjøre oss inn litt, kjenner jeg. Men sånn er det vel med alt som er nytt.
Håper dagen idag var en smakebit av fortsettelsen:)
I august er det ett år siden mannen fridde, noe som kom HELT uventet på meg.
Vi hadde litt planer om å få til et bryllup denne sommeren, men la det etterhvert på is. Ikke klarer vi å finne ut hvordan type bryllup vi ønsker, eller hvor det skal være. Vi er rett og slett uten hva, hvor eller hvordan. Det vi er sikre på er hvem og hvorfor:)
Siden vi begge har hektiske jobber og to små som krever sitt har vi lagt det litt på vent. 
Men jeg må finne inspirasjon og tips innimellom:)
                

Skal du gifte deg i år?
Da må jeg tipse deg om at i Drømmeverden tar vi imot ønskeliste fra brudepar. Kom innom butikken og vi hjelper deg med å sette opp ønskene deres. Eller send mail til: drommeverden@hotmail.no
Brudepar i hele Norge kan lage ønskeliste hos oss, vi sender pakker over hele landet.
Dere som brudepar får 10% av den totale kjøpesummen av ønskelisten, etter brullypet.
Gøy å kunne kjøpe seg gaver etter brullypet også:)

Enjoy the rest of your weekend!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!