torsdag 24. april 2014

Vakrekaker+Drømmeverden= RÅÅÅÅSA booble

Ja, hva skal man si?
NU KJØR VI!
De som har fulgt meg her inne i noen år, en stund eller kjenner meg godt på privaten vet at min favorittfarge er RÅÅÅÅSA!
Da er det helt på sin plass at min nye kompanjong også er helt RÅÅÅSA:)
Fargerike Anne Kat har laget en skikkelig rosa boble av et kakebakeri.
Jeg skal snike meg til flere bilder av kakebakeriet så fort det er helt ferdig, dette blir stilig.

Ute på terrassen fortsetter den rosa tråden.
Et lite hint ser dere her:
Det er langt fra ferdig som dere ser, men vi er på god vei. Og snart i mål!
Det haster jo litt å få det ferdig for vi åpner jo allerede på:
Førstkommende LØRDAG!

Da blir det stort utvalg av kaker fra Anne Kat i kaffebaren!
Gled dere og håper å se dere.
Det arrangeres olabilløp i Åmot samme dag kl.12 så da blir det livlig i sentrum.
Vi sees!:)

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!