torsdag 3. april 2014

Sjøgrønt har inntatt stuen

God kveld!
Har dere hatt en fin torsdag?
Jeg har hatt en skikkelig effektiv dag, elsker all den energien jeg får nå som solen skinner og det er vår.
Og jeg elsker å få utrettet mye iløpet av en dag. Jeg startet dagen med en økt med styrketrening mens vesla sov, det blir det fokus på fremover nå. Styrke kropp og RYGG. Møte hos ryggspesialist var veldig bra, dette skal jeg klare:) Klar for å bli den beste utgaven av meg selv og få en frisk rygg igjen.
Deilig å gå helgen i møte med nyvasket hus, fult kjøleskap, klesvasken er a jour og en sommerfrisk stue.

Årest farge er sjøgrønn og den har jeg testet her hjemme. Selv synes jeg det ble så friskt, delikat og lyst. Sammen med noen skjell detaljer ga det meg en følelse av tidlig sommer. Jeg lengter!
Deilig å bruke andre farger enn rosa, selv om det alltid vil være en favoritt. 
Ta en titt å se, ble det ikke delikat?



Blomstrete pute sjøgrønn// strikket pute sjøgrønn // pute metall // lanterne mosaikk // hurricane Stanford R.M // Vase R.M // Sølvfat med føtter 
Sofa, bord, puter og det meste av interiør er også fra Drømmeverden.
Den sjøgrønne lykten kjøpte jeg på en interiørbutikk jeg dumpet innom på vei til ryggspesialisten, og den skled jo rett inn;)
Jeg samlet noen stilige steiner på en strand i Thailand. De passet perfekt i Standford lykten!
Denne lykten er en favoritt for den kan pimpes opp etter sesong og årstid, det liker jeg.

Imorgen er det storrydding i butikken. Lager skal tømmes for papp og søppel, ute skal det shines opp og uteboden skal ryddes. Får hjelp av en gjeng med russegutter, ikke verst!
Har noe spennende på gang med butikken nå, dette blir så moro å fortelle dere om kort tid. Drømmeverden blir enda bedre! *knis*

Happy Friday!

2 kommentarer:

  1. Nydelig farge :)
    Og for en utrolig flott salong du har:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. For en nydelig stue du har, og det fatet med ben du har på
    salongbordet var superlekkert!!!
    God helg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for DIN kommentar♥
Dette gir meg en flott mulighet til å finne akkurat DEG!